Automotive

11. května 2017 14:21

Digitální řešení pro další rozvoj

Intralogistika od Jungheinrichu:

• Digitální řešení pro zvýšení produktivity.
• Vytváření sítí jako základu pro inovace.
• Nové aplikace v systému řízení flotily „ISM Online“.

Jungheinrich Indoor Ortung je inteligentní systém pro snadnou lokalizaci vozíků uvnitř skladu

Jungheinrich vidí v digitalizaci velkou šanci pro obor logistiky. Digitální řešení přináší užitek jak velkým, tak i malým podnikům. Digitální optimalizace procesů umožňuje dvouciferné hodnoty zvýšení produktivity v oboru intralogistiky. Tato řešení se proto postupně stala nedílnou součástí nabídky Jungheinrich. Zajišťují efektivitu a kvalitu a umožňují snižování nákladů.
André Friedrich, viceprezident Digital Solutions Jungheinrich: „S optimalizovanými digitálními řešeními Jungheinrich budou naši zákazníci ještě úspěšnější. Propojování nejrůznějších informací do sítí vytváří nová řešení, která zefektivňují procesy našich zákazníků a zvyšují bezpečnost ve skladu. Přemýšlíme u našich výrobků a služeb vždy také o budoucnosti a vytváříme tak pro naše zákazníky trvale udržitelnou přidanou hodnotu. Efektivní řízení flotily, optimalizované provozní procesy, vysoká míra bezpečnosti a snížené náklady jsou výsledkem digitálních řešení od Jungheinrichu.“
Jungheinrich Indoor Ortung je inteligentní systém pro snadnou lokalizaci vozíků uvnitř skladu. Data o pozici umožňují lepší řízení flotily. V současné době mají zákazníci Jungheinrichu k dispozici čtyři moduly. Funkce RouteOptimizer pomáhá při optimalizaci skladu vizualizovanou analýzou ujeté dráhy vozíků. Pomocí funkce TruckFinder se zobrazí aktuální poloha vozíku ve skladu. V modulu ZoneGuard lze definovat zóny skladu, ve kterých se může vozík pohybovat. Funkce SpeedZoning umožňuje určit rychlostní zóny v rámci skladu. Systém udivuje svou jednoduchostí i snadnou instalací a uvedením do provozu. To snižuje náklady a zvyšuje užitnou hodnotu pro zákazníka. Jungheinrich Indoor Ortung je nominován jako „Special of the Year“ na cenu IFOY 2017.
Se systémem ISM Online nabízí Jungheinrich svým zákazníkům jednotný webový systém pro řízení flotily vozíků. Uživatelé tak mají možnost efektivně řídit logistiku ve svém podniku. To zvyšuje disponibilitu vozíků, produktivitu a snižuje provozní náklady. Ke čtyřem dosud nabízeným modulům ISM Online přibydou v roce 2017 ještě další tři moduly. Centrální Řízení přístupu zajistí povolení používání vozíku jen oprávněným osobám. Tím se zvýší bezpečnost ve skladu. Nové Řízení údržby umožní vlastní plánování, provádění a sledování údržby a bezpečnostních zkoušek. Můžete včas naplánovat opravy a údržbu a zamezit neefektivnímu a nákladnému přerušení provozu. Nové Řízení baterie umožní zákazníkům kontrolovat baterie elektrických vysokozdvižných vozíků a rychle a snadno identifikovat chybné kroky obsluhy. Projeví se to ve snížení provozních nákladů a zvýšení životnosti baterií. Všechny moduly ISM Online mohou zákazníci společnosti Jungheinrich kombinovat podle potřeby. V současné době řídí systém ISM Online více než 60 000 vozíků ve více než 3 000 zákaznických provozech v 21 zemích Evropy.
Se StartSafe nabízí Jungheinrich digitální řešení, které zvyšuje bezpečnost ve skladu a současně snižuje režijní náklady v provozu. StartSafe umožňuje řidičům provádět vizuální a funkční kontrolu před jízdou pomocí mobilního zařízení, takže papírové kontrolní seznamy patří minulosti. Tyto zprávy o kontrole vozíku se evidují a archivují elektronicky. Pokud jsou při kontrole zjištěny nedostatky ohrožující bezpečnost, doporučí systém automaticky použití jiného vozíku. Díky možnosti dokumentovat přijatá opatření na webovém portálu získá odpovědný pracovník neustálý přehled. Jungheinrich také umožňuje svým zákazníkům stanovit katalog otázek a bezpečnostně relevantní kontrolní body zcela individuálně. Tím se cíleně zvýší bezpečnost ve skladu a účinně se sníží režijní náklady.
S Call4Service mají zákazníci možnost zadávat požadavky na opravy, údržbu nebo jiný servis komfortně přes bezplatnou aplikaci. Služby techniků Jungheinrich je tak možné poptávat rychle a flexibilně. Zákazník má přitom možnost určit si hned na začátku požadovaný termín zásahu. K požadavku může zákazník připojit chybová hlášení a fotografie. V přehledu lze prohlížet aktuální zakázky i jejich historii. Zákazníci ve 25 zemích tak mají neustále přehled o stavu zpracování svých požadavků na servis. Jungheinrich nabízí aplikaci Call4Service pro operační systémy Android, iOS a Windows.

www.jungheinrich.cz

Mohlo by se Vám líbit

HANNOVER MESSE představí řešení pro dodávky energií pro průmyslové podniky

Na veletrhu HANNOVER MESSE 2025 se bude utvářet budoucnost zásobování průmyslových podniků energií. Na tomto předním světovém průmyslovém veletrhu se pod hlavním tématem „Energising a […]

Komentář: Prodal jsem stroj do Národního divadla, aneb Kde všude jsou vaši zákazníci v průmyslu?

Reálná praxe v obchodu ve strojírenství mě naučila nevytvářet si žádné domněnky ohledně trhu. Inzerce Ve své dlouholeté praxi v B2B marketingu v průmyslu jsem mnohokrát slyšel […]

Wikov kupuje Litostroj – předního světového výrobce turbín pro vodní elektrárny

Strojírenská skupina Wikov Industry a.s. („Wikov“) expanduje do oblasti výroby klíčových komponent pro vodní elektrárny. Se společností DK Holding Investments s.r.o. (dále „DKHI“) se dohodla […]