20. října 2021 21:55
Nejnovější invertory z řady GVI společnosti Parker vyhovují požadavkům elektrických a hybridních vozů
Nové invertory GVI se uplatní v pohonech i pomocných funkcích
Společnost Parker Hannifin, mezinárodní lídr v oblasti technologií a systémů pro řízení pohybu, uvedla na trh řadu špičkových pohonů s invertory GVI (Global Vehicle Inverter) pro nízké i vysoké napětí. Tyto spolehlivé invertory s kompaktní, avšak odolnou konstrukcí jsou navrženy tak, aby vyhovovaly nárokům na vysokou výkonnost silničních i terénních elektromobilů / hybridních vozů. Pohony lze využít i jinde než ve vozidlech, například v elektrohydraulických pohonech/čerpadlech středně a vysoce výkonných válců používaných v lanových dráhách, stavebních zařízeních, systémech pro manipulaci s materiálem, popelářských vozech, nakladačích, bagrech a těžebních strojích.
Řídicí jednotky motorů s pohony GVI s nízkým napětím jsou k dispozici v provedeních pro 24 V, 48 V, 80 V a 96 V (jmenovité napětí) se špičkovým proudem 230 A až 700 A. Varianty s vysokým napětím 650 V (jmenovité napětí) nabízejí 320 A až 500 A. Pohony GVI byly vyladěny tak, aby dokonale doplňovaly motory s permanentními magnety (PMAC) z řady Parker GVM (Global Vehicle Motor) a poskytovaly mimořádnou hustotu výkonu a vysokou efektivitu. Volitelné předkonfigurované a ověřené kombinace pohonů GVI a motorů GVM nabízejí zákazníkům plně integrovaná řešení se snadným použitím, zjednodušují vývoj a jsou zárukou kompatibility.
Motory GVM společnosti Parker s vynikajícími technickými parametry se vyznačují nepřetržitým výkonem do 228 kW, špičkovým krouticím momentem do 1430 Nm a otáčkami až 9800 ot./min. Mezi další vlastnosti nových pohonů patří standardní protokoly CANopen a J1939 pro spolehlivou komunikaci ve vozidle. Lze také dodat prototypy sestav kabelů v pevných délkách.
Kombinace těchto špičkových mobilních invertorů s vysoce výkonnými motory zajišťuje bezproblémové začlenění do návrhu a vynikající vlastnosti, díky nimž získají zákazníci náskok před konkurencí, zrychlí dobu uvádění na trh a zároveň dosáhnou optimální spolehlivosti.
Motory GVM mají o 50 % nižší hmotnost než konkurenční řešení, takže přispívají ke snížení spotřeby pohonných hmot, a jejich o 50 % menší prostorové nároky usnadňují integraci do návrhů s omezeným prostorem. Až o 40 % nižší spotřeba energie umožňuje prodloužení výdrže baterií, případně zmenšení baterií jak pro elektromobily, tak pro hybridní vozy. Mezi další výhody pro zákazníky patří přístup k odborným znalostem společnosti Parker s aplikacemi kombinujícími více technologií (elektromechanické/hydraulické systémy).
Další informace o řadě GVI společnosti Parker najdete na stránce https://ph.parker.com/cz/cs/gvi-global-vehicle-inverter-for-mobile-applications
O společnosti Parker Hannifin
Parker Hannifin, patřící do Fortune 250, je mezinárodním lídrem v oblasti technologií a systémů pro řízení pohybu. Již více než 100 let umožňuje technické průlomové inovace, které vedou k lepší budoucnosti. Zjistěte více na www.parker.com nebo @parkerhannifin.
Mohlo by se Vám líbit
Síla evoluce: ICONICS se mění na Mitsubishi Electric Iconics Digital Solutions
- Digitalizace
-
19. dubna 2025
Společnost ICONICS oznamuje oficiální změnu názvu na Mitsubishi Electric Iconics Digital Solutions (MEIDS), což představuje významný krok v jejím vývoji. Společnost MEIDS, s podporou společnosti […]
Milan Rajtár je novým šéfem největšího českého výrobního závodu Innomotics v Mohelnici
- Práce
-
17. dubna 2025
Společnost Innomotics vyvíjí a vyrábí ucelené portfolio nízkonapěťových a vysokonapěťových motorů, generátorů, převodových motorů, měničů pro střední napětí a vřeten. V České republice má téměř 4000 […]
Společnost Sandvik Coromant představila břitové destičky CoroCut® 2 s geometrií -RF pro vysoce přesné a bezpečné tvarové obrábění
- Obrábění
-
17. dubna 2025
Kromě toho do své nabídky zařadila také nástrojovou třídu GC1205 umožňující dosažení vynikajících výsledků při upichování a zapichování v žárovzdorných slitinách (HRSA) ve vystárnutém stavu […]