Automotive

12. února 2020 09:50

DXC Technology představilo na veletrhu CES 2020 budoucnost automobilismu

Automobilový průmysl je odvětví, kterému se mohutný technologický rozmach posledních let rozhodně nevyhýbá. Důkazem toho je i spolupráce technologické divize Luxoft spadající pod DXC Technology se společnostmi Amazon, Mapbox, Microsoft či LG Electronics. Jejich společný podnik v oblasti automotive doslova digitalizuje zážitek z jízdy autem a nabízí informační technologie pod kapotou i v kabině vozu – špičkovou konektivitu, rychlé streamování, infotainment pro řidiče i všechny pasažéry či aplikaci pro ride-hailing. Novinky společnost představila na letošním veletrhu CES 2020.

Takzvané digitální zážitky se stávají nedílnou součástí života spotřebitelů a pro automobilky a jejich dodavatele jsou klíčové. Společnost Luxoft představila nasazení platformy webOS Auto v systémech připravených pro výrobu v automobilovém průmyslu a výrobci ji tak budou moci využívat při své sériové výrobě. To ocení nejen jejich zákazníci, ale i poskytovatelé sdílených služeb mobility. WebOS Auto je otevřená platforma pro spolupráci a pro sdílenou a inteligentní mobilitu. Poskytuje jedinečné funkce a zahrnuje všechny základní komponenty: zpracování multimédií, ovládání více displejů, konektivitu i zabezpečení. Cestujícím a řidičům přináší lepší pohodlí a zážitek během jízdy. Na platformě webOS Auto společnost Luxoft pracuje ve společném podniku s LG Electronics.

Dalším prvkem, který společnost DXC Technology prostřednictvím své divize Luxoft  představila, je připojení se k ekosystému platformy Connected Vehicle Platform společnosti Microsoft. A to s cílem rozvoje konektivity automobilů. S sebou přináší služby, které výrobcům automobilů umožní poskytovat často vyžadované funkce typu pokročilá diagnostika vozidel, vzdálený přístup pro opravy a preventivní údržba. Shromažďování skutečných údajů a dat o používání auta rovněž podpoří neustálé vylepšování vozidel i vyšší kvalitu jejich výroby.

Nejen s příchodem autonomních a sdílených vozidlech hledají výrobci automobilů nové způsoby, jak integrovat digitální životní styl spotřebitelů do zážitku z řízení a z jízdy. Lidé většinou vyžadují zejména mobilitu a streamovanou zábavu, naše řešení jim navíc nabízí i ty praktické prvky. Tedy asistenci, vyšší bezpečnost a špičkovou konektivitu, aby se mohli připojit třeba i na svůj digitální domov,“ říká Bedřich Max Luft, ředitel DXC Technology pro Českou republiku a dodává: „Náš nejnovější koncept sdílené mobility nabízí doslova revoluční digitální zážitek ve vozidle pro spotřebitele. Jmenuje se HALO a ukazuje, jak lze potřeby mobility všech spotřebitelů hladce integrovat do jejich osobního digitálního životního stylu.“

HALO vzniklo ve spolupráci se společnostmi LG Electronics, Amazon a Mapbox a jedná se o otevřenou platformu, která s výjimečnou kvalitou vnáší již existující ekosystém inteligentních ride-hailing služeb a dynamického obsahu od infotainmentu ve vozidle.

V autě může řidiči i pasažérům asistovat Alexa od Amazonu, na kterou byli zvyklí zatím hlavně ve svých digitálních domovech. Další participant, společnost Mapbox, vyvinula lokalizační datovou platformu pro mapy, web, hry i automobilový průmysl.


www.dxc.technology

Mohlo by se Vám líbit

ABB Robotika pomůže firmám uspořit až 30 % energie robotů

Díky službě Energy Efficiency Service lze dosáhnout až 30% úspory energie1, snížení nákladů a zvýšení udržitelnosti výroby. Nástroje a analýzy poskytují jednoduchý způsob měření a […]

STV Group vyhrála armádní tendr na čtyřletou zakázku na opravy houfnic Dana

Společnost STV Group má díky vítězství ve veřejné soutěži novou čtyřletou zakázku na opravy houfnic Dana pro českou armádu. Podle rámcové dohody s ministerstvem obrany na […]

byko-spectra pro

Profesionální světelný box / osvětlovací panel s přesnou simulací denního světla pro vizuální kontrolu barevného odstínu a vzhledu výrobků. Klíčové vlastnosti: • Nejpřesnější možná simulace […]