Automotive

25. září 2017 11:14

EZS 350a – automatizované zásobování výroby od Jungheinrichu

Jungheinrich představil na veletrhu LogiMAT 2017 vozík EZS 350a – nový transportní systém bez řidiče navržený na základě osvědčeného elektrického tahače EZS 350XL. Vozík je schopen automaticky přepravovat připojený náklad o hmotnosti až 5,0 t. Uživatel má možnost zbavit se standardních transportních úkolů, např. zásobování výroby, a zadat pracovníkům důležitější úkoly.

EZS 350a Jungheinrich při automatizovaném zásobování výroby.

Irene Pichlmaier, produktová manažerka automatických transportních systémů u Jungheinrich Logistiksysteme GmbH, vysvětluje: „Mnoho firem má vnitropodnikové transportní úkoly, které se denně opakují a které zabírají čas a zatěžují pracovníky. Právě takové procesy lze automatizovat pomocí tahače EZS 350a. Svou efektivitou a procesní bezpečností je ekonomickou alternativou klasického elektrického tahače. Naši zákazníci mohou s EZS 350a dále bez problémů využívat své stávající přívěsy.“
Jungheinrich zautomatizoval osvědčený tahač EZS 350XL vybavením tahače moderní navigační technikou a bezpečnostními komponenty. EZS 350a je sériově vybaven skenerem systému ochrany osob, který včas rozpozná překážky. Jungheinrich tak zajistí, že vozík spolehlivě zastaví, jakmile mu vstoupí do cesty člověk nebo se objeví jiná překážka, a pokračuje v jízdě až tehdy, když má dráhu opět volnou. EZS 350a lze spolehlivě použít i v kombinovaném provozu s ručními vozíky a osobami.
Tahač EZS 350a lze snadno integrovat do stávajícího IT a síťového prostředí uživatele. Pro komunikaci EZS 350a se využívá existující struktura WLAN. Pokud se má využít existující hostitelský systém, např. Jungheinrich WMS nebo jiný systém WMS/ERP, může se transportní systém bez řidiče připojit k tomuto systému přes logistické rozhraní Jungheinrich.
EZS 350a nepotřebuje pro navigaci žádné pozemní úpravy. Navigace se může provádět pomocí laserové navigace. Pro laserovou navigaci se upevní reflektory na vhodné objekty podél jízdní dráhy, např. na regály, sloupy a stěny, nebo se využijí přirozené předměty a objekty. Na základě vysoké přesnosti je možné milimetrově přesné nastavování polohy vozíků na předem definovaných drahách. Pro EZS 350a je možné využít různé druhy navigace. Ty jsou navrhovány specificky podle projektu a mohou se používat i jako hybridní navigace. EZS 350a je možné i přes automatizaci použít i jako manuální vozík. Dokončení uskladnění zboží tak může pohodlně převzít pracovník.
EZS 350a je poháněn asynchronním motorem 24 V. Motor je zcela bezúdržbový a velmi energeticky efektivní. EZS 350a lze dodat s moderní Li-Ion technikou. Rychle časy nabíjení, absence údržby a dlouhá životnost patří k přednostem této generace baterií.

Inzerce

AGV Jungheinrich
Jungheinrich automatizuje výhradně sériové produkty vlastní výroby. Výhodou je, že se jedná o vyzkoušené, ale také neustále inovované vozíky, které se už osvědčily v praktickém provozu. Tyto sériové stroje pak Jungheinrich vybaví automatizačními prvky navigační a bezpečnostní techniky. Sortiment transportních systémů bez řidiče společnosti Jungheinrich zahrnuje vozíky s přepravním výkonem až 5,0 t a výškou zdvihu až 6,0 m. Tak lze reagovat na nejrůznější požadavky zákazníků Jungheinrich.

Mohlo by se Vám líbit

Porsche začne na Slovensku s výrobou baterií pro elektromobily

Nový závod na výrobu elektrobaterií v Hornej Strede bude spuštěn v roce 2025 (stav výstavby závodu k 08/2024) Na Slovensko finišuje investice ve výši 315 milionů eur, […]

Rozpočet ČR. O kolik vlastně jde?

Je-li 1 milion Kč – 1 cm pak má rozpočet 23 km !!! Inzerce Převedeme-li miliardy Kč na jiné jednotky, konečně pochopíme, kolik je 2,316 […]

Vystavovatelé MSV se představují – WHS-Handling spol. s r.o.: Inovace v automatizaci kusové výroby

Společnost WHS-Handling spol. s r.o. vznikla v roce 2000 s cílem poskytovat špičkové služby v oblasti průmyslové robotiky a jednoúčelových zařízení. Specializuje se na manipulační aplikace ve strojírenství a plastikářském průmyslu a přináší mnoha lety […]