Automotive

26. ledna 2021 00:22

Kia odhaluje nové logo a celosvětový slogan značky na znamení smělé budoucí transformace

  • Kia oslavuje novou tvář a slogan hlásající budoucí přeměnu značky
  • Nové logo obsahuje prvky ‚symetrie‘, ‚rytmu‘ a ‚vzestupu‘, zhmotňující sebedůvěru značky Kia a její zasazení o potřeby zákazníků
  • Kia odhaluje nový slogan značky: ‚Movement that inspires‘
  • Během slavnostního odhalení loga se Kia zapsala do Guinnessovy knihy rekordem ‚Nejvyšší počet bezpilotních letounů (UAV) spouštějících ohňostroj v jednom okamžiku‘
  • Nové cíle a strategie značky budou globálně zveřejněny 15. ledna

Kia odhalila nové firemní logo a celosvětový slogan značky na znamení smělé transformace této automobilky a zbrusu nových cílů značky. Představení nového loga jde ruku v ruce s ambicemi značky Kia vybudovat si do budoucna čelní pozici v odvětví mobility cestou modernizace prakticky všech aspektů jejího podnikání.

Logo symbolizuje nové cíle značky Kia a hodnoty, které zákazníkům slibuje nabízet prostřednictvím budoucích produktů a služeb, jakožto i zkušenosti, které tyto produkty a služby umožňují. Příslib značky zpečeťuje Kia novým logem připomínajícím ručně psaný podpis. Rytmická a nepřerušovaná křivka loga vyjadřuje odhodlání značky Kia zprostředkovat okamžiky inspirace, zatímco symetrie loga znázorňuje důvěryhodnost. Stoupající partie loga představují rostoucí ambice značky Kia, a co je důležitější, její nabídku zákazníkům.

„Nové logo Kia představuje zasazení značky stát se ikonou změny a inovací,“ uvedl Ho Sung Song, prezident a CEO Kia. „Automobilový průmysl v současnosti prochází rychlou proměnou, zatímco Kia se aktivně profiluje a těmto změnám přizpůsobuje. Naše nové logo představuje touhu inspirovat zákazníky společně s tím, jak se vyvíjejí jejich potřeby mobility; a také má inspirovat naše zaměstnance ke zvládání překážek, které v rychle se měnícím odvětví musíme překonávat.“

Nové logo bylo odhaleno v rámci rekordní pyrotechnické show na obloze nad korejským městem Inčchon. Během akce se uplatnilo 303 tzv. pyrodronů, které v rámci synchronizované umělecké kreace odpálily stovky pyrotechnických náloží ohňostroje, čímž slavnostně zažehly a oslavily nové počátky značky Kia. Tímto se Kia zároveň zapsala do Guinnessovy knihy rekordem ‚Nejvyšší počet bezpilotních letounů (UAV) spouštějících ohňostroj v jednom okamžiku‘. Oslňující show lze zhlédnout na globálním kanálu Kia na YouTube: https://youtu.be/s61_IsjqLzc

Kia 15. ledna 2021 odhalí nové cíle a strategii značky
Kromě zbrusu nového loga odhalila Kia nový globální slogan značky ‚Movement that inspires‘. Další podrobnosti o nové strategii značky Kia včetně cílů a filozofie, jakožto i souvislostí s budoucí produktovou řadou Kia, budou oznámeny prostřednictvím digitální platformy ‚New Kia Brand Showcase‘, naplánované na 15. ledna v 1:00 SEČ. Akce bude ke zhlédnutí na globálním kanálu Kia na YouTube.

Uvedení nového loga navazuje na loňské oznámení dlouhodobé strategie Kia s označením ‚Plán S‘. V rámci Plánu S chce Kia krom jiného zaujmout přední pozici na celosvětovém automobilovém trhu. Strategie je zaměřena na další prosazování elektromobilů a uvádění široké řady služeb mobility upravených podle potřeb a vkusu jednotlivců i místních trhů.


www.kia.com

Mohlo by se Vám líbit

ABB Robotika pomůže firmám uspořit až 30 % energie robotů

Díky službě Energy Efficiency Service lze dosáhnout až 30% úspory energie1, snížení nákladů a zvýšení udržitelnosti výroby. Nástroje a analýzy poskytují jednoduchý způsob měření a […]

STV Group vyhrála armádní tendr na čtyřletou zakázku na opravy houfnic Dana

Společnost STV Group má díky vítězství ve veřejné soutěži novou čtyřletou zakázku na opravy houfnic Dana pro českou armádu. Podle rámcové dohody s ministerstvem obrany na […]

byko-spectra pro

Profesionální světelný box / osvětlovací panel s přesnou simulací denního světla pro vizuální kontrolu barevného odstínu a vzhledu výrobků. Klíčové vlastnosti: • Nejpřesnější možná simulace […]