26. ledna 2021 00:22
Kia odhaluje nové logo a celosvětový slogan značky na znamení smělé budoucí transformace
- Kia oslavuje novou tvář a slogan hlásající budoucí přeměnu značky
- Nové logo obsahuje prvky ‚symetrie‘, ‚rytmu‘ a ‚vzestupu‘, zhmotňující sebedůvěru značky Kia a její zasazení o potřeby zákazníků
- Kia odhaluje nový slogan značky: ‚Movement that inspires‘
- Během slavnostního odhalení loga se Kia zapsala do Guinnessovy knihy rekordem ‚Nejvyšší počet bezpilotních letounů (UAV) spouštějících ohňostroj v jednom okamžiku‘
- Nové cíle a strategie značky budou globálně zveřejněny 15. ledna
Kia odhalila nové firemní logo a celosvětový slogan značky na znamení smělé transformace této automobilky a zbrusu nových cílů značky. Představení nového loga jde ruku v ruce s ambicemi značky Kia vybudovat si do budoucna čelní pozici v odvětví mobility cestou modernizace prakticky všech aspektů jejího podnikání.
Logo symbolizuje nové cíle značky Kia a hodnoty, které zákazníkům slibuje nabízet prostřednictvím budoucích produktů a služeb, jakožto i zkušenosti, které tyto produkty a služby umožňují. Příslib značky zpečeťuje Kia novým logem připomínajícím ručně psaný podpis. Rytmická a nepřerušovaná křivka loga vyjadřuje odhodlání značky Kia zprostředkovat okamžiky inspirace, zatímco symetrie loga znázorňuje důvěryhodnost. Stoupající partie loga představují rostoucí ambice značky Kia, a co je důležitější, její nabídku zákazníkům.
„Nové logo Kia představuje zasazení značky stát se ikonou změny a inovací,“ uvedl Ho Sung Song, prezident a CEO Kia. „Automobilový průmysl v současnosti prochází rychlou proměnou, zatímco Kia se aktivně profiluje a těmto změnám přizpůsobuje. Naše nové logo představuje touhu inspirovat zákazníky společně s tím, jak se vyvíjejí jejich potřeby mobility; a také má inspirovat naše zaměstnance ke zvládání překážek, které v rychle se měnícím odvětví musíme překonávat.“
Nové logo bylo odhaleno v rámci rekordní pyrotechnické show na obloze nad korejským městem Inčchon. Během akce se uplatnilo 303 tzv. pyrodronů, které v rámci synchronizované umělecké kreace odpálily stovky pyrotechnických náloží ohňostroje, čímž slavnostně zažehly a oslavily nové počátky značky Kia. Tímto se Kia zároveň zapsala do Guinnessovy knihy rekordem ‚Nejvyšší počet bezpilotních letounů (UAV) spouštějících ohňostroj v jednom okamžiku‘. Oslňující show lze zhlédnout na globálním kanálu Kia na YouTube: https://youtu.be/s61_IsjqLzc
Kia 15. ledna 2021 odhalí nové cíle a strategii značky
Kromě zbrusu nového loga odhalila Kia nový globální slogan značky ‚Movement that inspires‘. Další podrobnosti o nové strategii značky Kia včetně cílů a filozofie, jakožto i souvislostí s budoucí produktovou řadou Kia, budou oznámeny prostřednictvím digitální platformy ‚New Kia Brand Showcase‘, naplánované na 15. ledna v 1:00 SEČ. Akce bude ke zhlédnutí na globálním kanálu Kia na YouTube.
Uvedení nového loga navazuje na loňské oznámení dlouhodobé strategie Kia s označením ‚Plán S‘. V rámci Plánu S chce Kia krom jiného zaujmout přední pozici na celosvětovém automobilovém trhu. Strategie je zaměřena na další prosazování elektromobilů a uvádění široké řady služeb mobility upravených podle potřeb a vkusu jednotlivců i místních trhů.
Mohlo by se Vám líbit
ABB Robotika pomůže firmám uspořit až 30 % energie robotů
- Automatizace + Robotizace
-
21. listopadu 2024
Díky službě Energy Efficiency Service lze dosáhnout až 30% úspory energie1, snížení nákladů a zvýšení udržitelnosti výroby. Nástroje a analýzy poskytují jednoduchý způsob měření a […]
STV Group vyhrála armádní tendr na čtyřletou zakázku na opravy houfnic Dana
- Strojírenství
-
19. listopadu 2024
Společnost STV Group má díky vítězství ve veřejné soutěži novou čtyřletou zakázku na opravy houfnic Dana pro českou armádu. Podle rámcové dohody s ministerstvem obrany na […]
byko-spectra pro
- Plasty
-
18. listopadu 2024
Profesionální světelný box / osvětlovací panel s přesnou simulací denního světla pro vizuální kontrolu barevného odstínu a vzhledu výrobků. Klíčové vlastnosti: • Nejpřesnější možná simulace […]