Automotive

11. května 2018 13:32

Marc-Andreas Brinkmann se stal novým vedoucím marketingu ve společnosti ŠKODA AUTO

Marc-Andreas Brinkmann, 43 let, je novým vedoucím marketingu ve společnosti ŠKODA AUTO.

Inzerce

Brinkmann působil již v celé řadě mezinárodních vedoucích funkcí v oblasti marketingu a má dlouholeté zkušenosti z automobilového průmyslu. Naposledy byl ve společnosti AUDI AG zodpovědný za mezinárodní řízení trhů v oblasti marketingové komunikace. Předtím zastával Brinkmann mimo jiné i pozici vedoucího marketingu pro značku AUDI ve společnosti Volkswagen Group France.

Redakčně zpracováno z www.volkswagen.sk

Mohlo by se Vám líbit

Síla evoluce: ICONICS se mění na Mitsubishi Electric Iconics Digital Solutions

Společnost ICONICS oznamuje oficiální změnu názvu na Mitsubishi Electric Iconics Digital Solutions (MEIDS), což představuje významný krok v jejím vývoji. Společnost MEIDS, s podporou společnosti […]

Milan Rajtár je novým šéfem největšího českého výrobního závodu Innomotics v Mohelnici

Společnost Innomotics vyvíjí a vyrábí ucelené portfolio nízkonapěťových a vysokonapěťových motorů, generátorů, převodových motorů, měničů pro střední napětí a vřeten. V České republice má téměř 4000 […]

Společnost Sandvik Coromant představila břitové destičky CoroCut® 2 s geometrií -RF pro vysoce přesné a bezpečné tvarové obrábění

Kromě toho do své nabídky zařadila také nástrojovou třídu GC1205 umožňující dosažení vynikajících výsledků při upichování a zapichování v žárovzdorných slitinách (HRSA) ve vystárnutém stavu […]